fredag, februar 01, 2008

Kina, økonomi og dåp



Det er lenge siden helgj, men jaja å ligge en uke etter er vel ikke så ukjent? Siden Maria har ”stjelt” min data har det ikke vært så lett å kunne få oppdatert.

Mette har kommet hjem fra Kina! Helt fantastiskt, vi så mange bilder fra prosjektet der borte. Tenk så gøy å være i Kina et halvt år, og hjelpe unge med Celebral Parece (hvordan man nå enn skriver det) Det morsomme er at gaven vi alle fikk av Mette var ganske morsom. I Kina så har de en kalender som går ut i fra tolv dyr. Som hver har sitt år, og så finnes det mange under grupper derfra. Jeg for min del er født i hestens år, generelt om hesten står det:

Hesten er et arbeidsjern, den er ambisiøs og målrettet. Noen ganger mangler den tålmodighet. En hest er født under en heldig stjerne: er optimistisk og jordnær. Den er opptatt av ting rundt seg, og har som regel hellet med seg. Møter gjerne utfordringer og yter innsats. Liker å trekke til seg oppmerksomhet og være midtpunktet. I kjærligheten vil den aldri oppleve bomskudd.

Positive egenskaper: I herdig, foretaksom, ambisiøs, intelligent, vennlig og humoristisk.
Negative egenskadper: Utålmodig, rastløs, opprørsk, selvgod og humørsyk.


Pappa lo og sa: Det burde stå noe om å klare å kose seg uansett tid, sted eller rom!
Mette mumla forsiktig og stille: Det finns mange typer hest: Vannhest, Jordhest osv.
Mamma nevnte på at dette burde stå noe om matvrak!

I tillegg denne helgja gjorde jeg 15 økonomi oppgaver for å gjøre meg klar for en sikkert nokså veldig gøy prøve! Jeg følte meg flink etter alt arbeidet. Og ja siden prøva da har vært nå så kan jeg vel si at jeg tror den gikk bra. Ganske så fornøyd ja!

Det siste jeg orka denne helgja, etter Kina, økonomi og skurring av hele huset var dåpen til mine kjære søte lillesøster Guro Sofie! Det var veldig koselig. Hele familien samla til snitter og kaker. Jeg og onkel kom i en lang samtale angående forsvaret, og virka som folk bare satt og lo av oss! I kjerka klarte jeg så klart å snike meg til å si noen ord. Det var en veldig fin dag som blei avslutta fint ved å komme tebake til borgen

Ingen kommentarer: