mandag, februar 25, 2008

Hyttetur

oj.. Nå er det lenge siden jeg har blogga:) Nå har vi hatt vinterferi, og det har virkelig vært deilig. En fin slutt fikk den hvor jeg reiste på hyttetur med Kristine og Solveig.
Jonas og Esben kom opp på besøk fredag til lørdag, det var veldig koslig! Vi spiste så mye mat, så vondt i magen hadde vi mye :P. Neida, det hadde vi ikke. Men vi hadde mye mat!

På lørdag bestemte Solveig og jeg meg for å gå på skitur! Nå er det kjempe lenge siden jeg har gått på langrenn, så det var gøy, virkelig! Kanskje fire år siden... Solveig kom seg fint oppover bakkene, og jeg kom meg strålende nedover. Kristine sin hytte ligger i hyttefelt A, og vi klarte å havne i hyttefelt H. Seinere på kvelden skjedde det samme. (Da heldighvis uten ski) Vi gikk inn feil vei (trodde vi) og så havna vi inni hytte felt E ellerno.. Og så mista den vakre Solveig mobilen sin så da måtte vi tusle stille og forsikitig over den hersens snøen igjen. Sliten? JA!! De på hytta syns vi hadde vært lenge borte, og ja en tur som bare sku vart tjue minutt. Varte rundt en time og et kvarter :)

På søndag når vi sku ta bussen hjem, hadde vi en artig opplevelse. Vi følte at Sørlandsekspressen skulle bytte navn til The Freak Bus. (Dette kan dere heller spørre oss om..) Vi følte oss som de mest normale og det er litt sprøtt..!



Caracasonne (?) og kortspill gikk mye av tiden til!


2 kommentarer:

Anonym sa...

D va ei konge helg d ;) Syns virkeli me burde starta d der guide-firmaet vårt asså..haha;) tror d hadde blitt en suksess!

Syns forretsen me va ganske gode på ski eg ;) viss du ser bort i fra mine nerøvebakker å dine oppoverbakker ;) hehe

dette må me jørr ijen!

Silje sa...

Hehe! Så sant. De oppover bakkene gikk ikke helt bra:P Har vel til mitt forsvar og si: Fem størrelser for store skisko, og likedan med skistørrelsen...

"Ønsker du en guidet tur? Vi fører deg alltid trygt hjem! Tar bare en ekstra time eller to!"

Hehe! Solveig og Siljes Guidet tours.