mandag, mars 03, 2008

UKM

I går var jeg på UKM i Grimstad. Husker sjølv når jeg var liten og søt at jeg opptrådde på det konseptet her hjemme i Kragerø. Det gikk da i dans, noe som jeg veldig savner å gjøre etter at jeg begynte på Borgen.

Jeg reiste til UKM med de samme tankene som før, halv gode band, fjortisdanser og jallasang. Men du ska tro denne tanken ble snudd fort! Det var ett band som deltok *(grunnen til at jeg reiste:P) Det var ett band som broren til Anne Line spiller i. Det var så gøy. Kjente jeg koste meg masse. I tillegg var det en utrolig skummel og bra redigert film. (Skvatt så sjukt på den ene tingen at det var helt sykt).

Og utifra tolv innslag ellerno var det etter vår mening ett innslag som ikke nådde helt opp. De var så utrolig talentfulle de som var påmeldt! Så nå kjenner jeg at jeg gleder meg til Stjerner i Sikte! Mange flotte mennesker som er meldt på, og det blir utrolig gøy å se både, danser, trylling, sang og musikk!

Håper så mange som mulig kommer!

4 kommentarer:

kari! sa...

-and I'll be there. Og jeg SKAL starte min kjolesesong på stjerner i sikte. Og min fine-sko-sesong.

det er vår. Iallefall snart. Tralala.

Silje sa...

Hehe! Så bra Kari :) Er så sliten etter å ha stått i stigen mange timer i strekk, bare forå henge opp sånn svart ting!

Du er god!

Imma sa...

hihi, ja, UKM-folk er skummelt flinke ^^

Silje sa...

hehe! ja :)
Spilte du nå i heglja eller? Tror detar det jeg hørte fra Solveig!