onsdag, januar 16, 2008

Klar, ferdig, gå!! Spiiiiis

Okey folkens det er bevisst, jeg kan spise i det uendelige.
Det hele starta med at jeg utfordra Kristian til matkonkuranse. Du leste riktig jeg utfordra. Han takka først nei, men klarte å overtale han te sist!

Så det hele skjedde torsdag te kveldsen. Vi starta lett med likt antall skiver, når jeg gikk for å forsyne meg andre gangen etter brød, hadde jeg lett fått ned sju skiver. :D Ok, fire brødskiver til klarte jeg og få ned, og tror faktisk at jeg hadde klart fler.

Men hvis ikke du har hørt resultatet så ska jeg si deg det at jeg vant! Med mine elleve brødskiver mot Kristian's lusne sju. Han ga seg egentlig på seks men så tror jeg han blei litt flau over å ikke klare mer, men jeg er som bevist her rå te å spise!


Noen fler jeg ska utfordre? Neida, dette blir lenge til jeg gjør igjen, er lenge siden jeg har vært så mett. Tenker bare på den gangen jeg spiste fire porsjoner grøt. Fikk ikke vondt i magen noen gangene, men mett, ja det ska jeg love deg!

"Silje rart du ikke er smell feit som får stappa i deg så mye mat"
"Du burde gå te legen Silje, og få sjekka det som er inni kroppen din om det stemmer"

- Ja dette har jeg nå lenge å vel fått høre

8 kommentarer:

Anne Line sa...

Beklager, Silje! Mente ikke noe vondt med å kalle deg "smellfæit". Men det er litt rart da, syns du ikke.. Eller? :P *tihi*(Er det ikke sånn dere unge skriver det nå til dags?)

kari! sa...

FIRE porsjoner med grøt?!
Det er jo u-m-u-l-i-g. Jeg spiser også drøyt mye mat, men grøt er vanskelig å spise mye av!;)

Silje sa...

Hehe Anne Line! Jeg klarer meg fint:P Jeg spiser jo heldigvis ikke så mye mat te vanlig. Men tror hjernen min har et proble mved å tenke alt jeg får det ska jeg spise opp. Ingentingen ska gå til spille. Så en vakker dag blir jeg nok smellfæit!

Kari det gikk! Må vel si at det hele skjedde på leir hvor guttene spiste så ekstremt mye mat, og når det kom det grøten ville de så vidt bare ha en porsjon. Så dum som jeg er plopper det ut av meg " Jeg elsker grøt, jeg kan spise fire!"

Åse-Beate og Mathias sa...

Hehe, mat er godt ;). Spis i vei Silje!!!

Anonym sa...

Nå har jeg fått blog igjen..
www.frkingunb.blogspot.com

Marianne sa...

Jeg bøyer meg i støvet for 11 brødskiver...ingen over og ingen ved siden

Silje sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Silje sa...

Konge Ingun! Ska få lagt deg te straks :D

Marianne: Kjenner jeg savner våre gode mat tider i kragerø .Hvor folk måtte åpne døra å sjekke hele tida at vi ikke kødda noe med maten :D