torsdag, desember 27, 2007

Kjære Farmor og alle de andre søte små i moss

Jeg hadde store planer om å slutte med bloggen min nå over nyåret. Grunnen er at jeg egentlig har blitt veldig lei. Men så har det seg sånn, at min kjære farmor virkelig ikke ønsket at jeg sku slutte.

"Det er så koselig å lese litt om hva som skjer i livet ditt Silje. Vi krangler her hjemme om hvem som kan sitte framover dataen å se."

Dette er jo så klart kjempe koselig å høre. Så min blogg ska holde seg oppe først og fremst te ære for min gode farmor, og de andre tre søte små søslenbarna mine i moss.

I dag har jeg vært i Porsgrunn for å være med på salget. Må si at det var "gøy". Jeg elsker jo virkelig å gå i butikker. Hehe neida. Men jeg vandra hvaffal lenge og vel med Kristine, og det var kjempe koselig! Ho er en vakker solstråle. Vi fikk kjøpt oss en kjole hver, lik, men i forskjellig farge. Så allikevel ikke helt lik! Og Kristine gikk helt amok inni alle butikkene vi var, så ho endte opp med fem poser ellerno. Jeg tusla der da stille og forsiktig med min ene, og blei litt lei av alle de tinga folk vil at vi ska kjøpe.

Nå kvelden nærmet seg blei det tid før koret's juleavsluttning. Der var det virkelig fint stelt i stand. Med den lekreste punsj, og de fineste bord! Stas. Var virkelig godt å se de flotte kragerømenneskene igjen.

Det siste men allikevel første innlegget på den "nye bloggen" vil jeg avslutte med en sang fra denne kvelden. Sunget av tre nydelige jenter.

Step one you say we need to talk
He walks you say sit down it's just a talk
He smiles politely back at you
You stare politely right on through
Some sort of window to your right
As he goes left and you stay right
Between the lines of fear and blame
You begin to wonder why you came

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life

Let him know that you know best
Cause after all you do know best
Try to slip past his defense
Without granting innocence
Lay down a list of what is wrong
The things you've told him all along
And pray to God he hears you
And pray to God he hears you

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life

As he begins to raise his voice
You lower yours and grant him one last choice
Drive until you lose the road
Or break with the ones you've followed
He will do one of two things
He will admit to everything
Or he'll say he's just not the same
And you'll begin to wonder why you came

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life


når jeg er på hopping med Kristine klarer jeg alltid å finne noen fine briller :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var kosleig å høre at din kjære farmor har fått overtalt deg til å fortsette med bloggingen.. Jeg synes det er koselig å klikke meg innom den en gang i blant og se hvordan livet ditt er der nede;) Siden det tross alt ikke er så ofte jeg får truffet deg.. Jeg likte meg veldig godt på skolen din, da jeg fikk besøke deg der, håper på gjentakelse! Julefesten var bare helt konge, og jentene snag bra=) klemmer

Silje sa...

Ja de var så flinke te å synge! Super gøy å høre på de:D
På borgen er det alltid plass te folk, så du er hjertelig velkommen. Ska stå med åpne armer, og et stort smil når du kommer neste gang!