torsdag, juli 10, 2008

Krimbok

Oj. Nå er det lenge siden jeg har blogga :) Mye har skjedd da så later som det er unnskyldningen. Hehe

Mye av sommeren har gått og det har til nå hvert helt fantastiskt! I går bestilte vi billeter til Nederland, jeg gleder meg noe vilt! Utenom så står det en tur til Solveig på tur, og i tillegg er jeg klar for å jobbe på den nye Skjærgårdsfestivalen Skjærgårdsang (for de litt eldre, hehe:P)!

Men nå for tida koser jeg meg med en bok jeg fikk av mamma, skreve av Henning Mankell "Kineseren"

"Det er en iskald januar morgen og en tilfeldig besøkende blir urolig fordi det ikke ryker i fra skorsteinene. Han bryter seg inn i huset, men flykter hals over hode ved synet som møter ham. Atten mennesker ligger slaktet på gulvet, i snøen ligger en død mann som mangler ett ben. Kun tre mennesker i denne lille bygda har overlevd, til og med alle husdyrene er døde.

Sporene som politiet og dommer Birgitta Roslin (som i tillegg finner ut at hun er i slekt med ofrene) finner leder til en ny stormakt, som er i ferd med å innta sin rettmessige plass på den internasjonale arenaen."

>
Hvorfor er det en rød stripe på omslaget? mm..
Å du kan tro jeg gleder meg til å lese, jeg tenker litt sånn: " Jo flere som er døde i en bok jo flere!!". Litt tragiskt kanskje. Men jaja!

9 kommentarer:

Åse-Beate og Mathias sa...

Tror du mener: Jo flere som er døde i en bok jo bedre! ;P

Krim er moro, minner meg på at jeg må få lest ut "Predikanten" snart... Hmm, er ikke så greit når man er så opptatt om sommeren...

Silje sa...

Jaja! Jeg mente vel det ;) Hehe!

Det er så deilig å sitte i en vippestol å lese :)

Solveig sa...

oooo :D eg vil låna når me komme te borgen!! (viss eg får lov då?)
forresten svar på spørsmålet heilt nederst: tror d e et silkebånd :P har eg rett?

Silje sa...

jeg hakke kommet så langt:P Maybe baby!

Så klabbert kan du låne!

Anonym sa...

Hei silje!!
nå er jeg i japan, har fått meg blogg btw.. så den må du sjekke ut :)

Maria sa...

er på utkikk etter øredobbstativ ska du vite :)

Silje sa...

Good!

Og Solveig ja det er ett silkebånd:P 19 cm langt faktiskt!

Anonym sa...

ey, hva skjer med at det står kinesen på fremsiden?

Silje sa...

Oj.. alt går litt fort i svingene når jeg finner bildet..