søndag, juni 01, 2008

Joda, ho Ingun utfordra meg til å svare på en masse spørsmål, så da gjorde jeg det jeg..

1. Hvor er mobilen din? - På rommet
2. Skildre kjæresten din. - vakker, flott, den beste osv (neida hakke kjærest!)
3. Håret ditt? Rødbrunt og uten no krøller, rett og slett!... (Farva det rødt, men det er en liten stunde siden)
4. Moren din?- Hun er fantastisk, herlig og har ett hjerte av gull
5. Faren din? Har stor god suppemage som det er herlig å legge hodet ned på når enn er sliten, lei eller bare glad!
6. Hva er favorittingen din? Alfabamsen
7. Hva drømte du om i natt? Husker ikke..
8.Hva drikker du helst? Oj... Mhmm. Farris bris tror jeg..
9. Drømmebilen din? - Buss! (Alle, alle vil vi ha med..)
10. Hvilket rom er du i nå? Stua på hb3
11. Eksen din? Er eksen min. (måtte stjele det svaret fra deg Ingun hehe :P)
12. Din største skrekk? Å miste alle de gode og fantastiske menneskene rundt meg!
13. Hvor er du om 10år? - Ett eller annet sted lykkelig!
14. Hvem var du sammen med i går kveld? AL, Sunroad, ÅB, Andrea, Daniel, Daniel, Øvynd, Jonas, Julie....
15. Hva er du ikke? idag er jeg hvaffal ikke sint på noe.. så hva jeg ikke er bestandig har jeg ikke peiling på!
16. Det siste du gjorde? Sendte mail te andreklasse om atvi sku få "fri" en time i morra.
17. Hva har du på deg? Hvit tights, Svart skjørt, Hvit singlet og noen sko.
18. Favorittboka di? Harry Potter.... Alle sammen!
19. Det siste du spiste? Eplekake (Sjokk??)
20. Livet ditt? Flott, litt sliten av skole. Men blir herlig med sommerferi!
21. Humøret ditt? Som oftest på ett godt humør!
22. Dine beste venner? De er de beste, og de er jeg veldig gla i!
23. Hva tenker du på akkurat nå? At jeg burde se på noen ark te en tro prøve, og hvordan eksamen gikk..
24. Bilen din? Ikke lappen, ikke bil, ikke interisert (Enda, hvaffal)
25. Hva gjør du akkurat nå? Sitter å blogger, men ikke så mye stort utenom, slapper av i det nydelige været!
26. Sommeren din? Skjærgårds, Skjærgårdssang, Jobbing, og leir
27. Sivilstatus? Singel
28. Hva er på TV-en din akkurat nå? Svart, svart og atter svart!
29. Når lo du sist? Når er det jeg ikke ler?
30. Når gråt du sist? noen tårer rant litt når vi så på film istad, men husker ikke spesielt en gang jeg gråt voldsomt..
31. Skole? Borgen, Grimstad! Love <3!

Utfordrer AL og ÅB til å gjøre det samme :P :) hehe kos dokker!

Utenom dette har Øyvind og jeg en konkuranse gående om å spise det største, levende insektet.. Så ønsk oss lykke til! :)




Personen i midten som ikke har røde øyne.

6 kommentarer:

frua i tua - Langtangen sa...

Ja, mange fine bilder vettu..
Har blitt så flink til å blogge nå, og der er jo så gøy.
Denne uken har jeg fri. Neste uke er det muntlig, så er jeg ferdig.*
Det skal bli deilig.
Du da?

Anne Elisabeth: sa...

uff! Silje e d mulig!:P D største levende insektet!!:O hehe:P kæm andre enn dæ kunne funne på å gjort noe sånt!?! men ka har du spist til nu? hehe

Silje sa...

Jepp så klart er jeg med på sånt! Var tilogmed jeg som foreslo det. hehe!
bare en liten mygg:P

Andrea K. Ravnå sa...

Silje, utfordr meg også de vel? Eller tror du ikke jeg tør kanskje? :P

Silje sa...

Jo så klart tør jeg, men tenkte at anne line eller åse-beate kunne gjøre det, så jeg ikke tok for mange :P

Nå har vi feri!

Anonym sa...

hey silje!! Saa kosli aa se hvordan dere har det.. Jeg kommer hjem 1. Juli!! Kan ikke vente..!! hehe.. skal bli moro.. 2 uker igjen na til jeg reiser!!
<3<3