lørdag, juni 09, 2007

Året er ferdig!




Nå er et år omme!

-- Jentekveld
-- Gurebotur
-- Underholdningskvelder
-- Vision
-- Bryllup
-- Juleskuespill/julefest
-- Musikk-Café
-- Einar Lunde og Wenche Lunde
-- Misjonsløp og velvære aften
-- Alles bursdag
-- Paintball
-- Stjerner i sikte
-- Loppemarked
-- Skoleturer
-- Årfest

Et fantasisk skole år er over! De siste dagene var det vasking, rydding, latter, tårer og masse bilder tatt!

Glad for at vi har at et godt år på Borgen, alle har hjulpet til på sin måte for å få det så bra som mulig!

Gla i dere alle sammen!

9 kommentarer:

noe sa...

Takk for et helt topp år på Borgen, Silje! Jeg kunne ikke hatt det bedre..

Og jeg gleder meg masse til to nye år med mye gøy med deg og andre<3

God sommer sellom jeg kommer til å se deg da.. (:

Silje sa...

Konge Kristine;) du får bare følge med her i blandt, kanskje dukker det opp noe interessant om deg o livet vett;)

Anonym sa...

Heisann.. Ja, det kan vi :)
Jobber en del, men har fri anna hver helg!
Konge om du kommer ;)

Silje sa...

Jeg ska sjekke om jeg får de timelistene snart. for har sånn ca fri annenhver helgj jeg også. vil si at jeg jobber fredag. men har litt planer om å bytte en vakt eller no! så få jeg tre dager fri etter hverandre;) da kan jeg reise til deg på kvelden på torsdagen for eks. så kan jeg vær der to hele dager og reise tebake på søndagen? :D

Solveig sa...

Takk foret konge år. Utrolig glad for å ha blitt kjent med deg<3

Anonym sa...

Ja jeg gjør det! hm.. Vanskelig dette.
Bare si et par helger du kan. Så ser vi :P

Lovely <3

Silje sa...

Jeg måtte jobbe den helgja nå jeg og.. Jeg vet ikke om jeg kan gi noen helgjer før etter skjærgårds jeg.. hvis det er greit?

Mailiss sa...

hei
høres ut som om dere har hatt ett helt fantastisk år, med mye gøy å finne på. det er knall.
så får vell ta meg en tur ned til høsten som du sa. hehe.

PS: jeg er mailiss foresten,venninna til anne line som du snakket med i telefonen.

ha en flott ferie. spis masse is og koz deg.
klem

Silje sa...

Hei! Ja så koselig, vi har hatt en knall år:D konge om du hopper inn og besøker oss:D