onsdag, mai 30, 2007

Morsomt på gangen!

En dag vi aldri kommer til å glemme!

4 kommentarer:

Marianne sa...

Heeei Silje! Hvordan står det til i sommersola? Må jammen si at jeg savner å henge/lage sprell sammen med deg. Har dere forresten helt sukker utover gulvet (på bildet)? Så ut som et artig sprell. Stooort smil fra Marianne:)

Silje sa...

Hei Marianne!! Det er så varmt ute, og det er konge:D Jeg har store planer om å klare å treffe deg i sommer?? hadde det vært no? Det som er på bildet var at på natten kom tredje klasse inn å ødela en sakkosekk! så det er små isopor kuler som er på gulvet! kjempe artig:D
Stor klem

Marianne sa...

Isoporkuler ja..jajamensann:) Du og du, hadde vært trevlig med et treff ja! Jeg er jo forsåvidt nesten i distriktet (i Skien) fra 2-8 juli, men da er vel sikkert du på Skjærgårds?! Kærin ske gifte seg veit du, og je ske væra forlover. Det blir morsomme saker. Nyt varmen =)

Silje sa...

ja, da ska jeg være på skjærgårds, kan bli vanskelig å komme meg til noe annet sted den uka! Hva er planene for ferien?