mandag, juni 08, 2009

Jeg merker...


Jeg merker jeg ikke er på Borgen når:
- Spetakkel ikke ødelegger nattesøvn
- Det ikke er torsdagsprøver
- Det ikke er faste måltider
- Jeg ikke lever "mellom måltidene"
- Næremste nabo ikke er bare en meter unna (KIRSTI!)
- Morraandakten ikke lenger blir like lett å få til
- Filmsøndagen forsvinner

Jeg merker jeg er hjemme når:
- Bror kommer å vekker meg om morran
- Guro tar fram generalstemmen sin når ho vil ha noe ho ikke får
- Det ikke er noe spesielt som holder meg oppe om kveldene
- Nærmeste nabo bor i et hus
- Jeg forsyner meg to ganger av middagen
- Jeg har spist for mye, fordi jeg forsynte meg to ganger...

7 kommentarer:

Marianne sa...

hvor blir neste stopp for denne jenta? blir du værende i vakre kragerø eller? ;)

Kristine sa...

SIIILLLJE!!!!
Jeg savner deg!

Michelle sa...

Silje Strand!!! I really do miss u <3 Borgen er ikke den samme uten deg! Men jeg vet at du vil gjøre det godt i livet videre!:) Gud har virkelig utrustet deg med mye, og for å ikke glemme energi og en smittende latter som kan høres overalt!:) Det er alltid herlig å høre fra deg!;) Skjønne venn!:) Ha en fin sommer og et fint år videre:)

Kommer aldri til å glemme deg, søta!:) Og engang om så det blir 10 år til så må vi ta en scrapebook-dag!:) Du er inspirerende lille venn!:) Og vi er veeeldig glad i deg!;)
*klem*

Siri Øksendal sa...

Business-frokosten <3
Jeg gleder meg til møte vi skal holde sammen Silje! Si ifra om du kjører forbi Søgne og vil slå av en prat :) Du er herlig!

Ina sa...

så sant så sant!! Kommer sent til å glemme standaren: Skal vi finne på noe etter middag? eller før kvelds?? hehe
Savner deg myye!! Si ifra om du kommer til Sørlandet/Grimstad/Høvåg/Krsand en gang i sommer!!

Åse-Beate og Mathias sa...

Jeg slenger meg på: Silje, jeg savner deg så utrolig fælt! Vi må finne et tidspunkt i høst når jeg kan komme å besøke deg på folkehøyskolen, og du (kanskje) kan komme hit en tur også.

Er så ufattelig glad i deg, min kjære søte bestevenn! :D <3

Ella Christine sa...

dingding.
dette er oppdateringspolitiet som tar en titt innom. det viser seg at du har ikke oppdatert siden.. veldig lenge. dette bør du gjøre noe med, ettersom du har en ivrig leser i en vond lenestol i skien.
dingding

lovelovelove -we are a loving police.