søndag, november 09, 2008

Jazz, blues og saksofon

Jeg elsker jazz!
Jeg elsker blues!
Jeg elsker saksofon!

For litt siden var pappa og jeg, pluss en haug med folk på "Stopp en halv" i Kragerø, for å høre noen vi kjenenr spille. Det er så gøy å se mennesker kose seg på scena, og få med folk i salen bare ved å spørre de en gang. Jeg elsker det når mennesker ikke trenger å bli spurt to ganger! Jeg elsker å se at alt ikke trenger å være så høytidelig. Mange ganger sagt i løpet av tiden vi så på: "Hvem dur skal vi ta den i nå da?", "Hvem sang skal vi ta nå?", "Magnus, kom deg opp fra salen!", "Magnus, du får ikke lov til å gå enda!"

Jeg elsker småbyliv!

2 kommentarer:

Andrea K. Ravnå sa...

Saksofon er så nyydelig ;)
Som mamma sier: en dag når jeg kommer til himmelen og det ikke finnes begrensninger lenger, DA skal jeg eie på saksofon!
ok, mamma sier det ikke heeelt sånn, men ca)
Tihi :P

Silje sa...

tihi!

Jeg får spørre om jeg kan joine:)