torsdag, november 22, 2007

Magen min :D

En lang stund har jeg tenkt litt over det her med den magen min. Jeg liker magen min, men den har en tendens til å lage noe himla med lyder. Et lite orkester rett og slett som bare vil ut. :P

Spesielt under vitnemøter og andre litt sånne viktige møter. For det blir stille i blandt. Da virker det som den vil prøve å løsne opp stemninga kanskje? Man begynner hvaffal le litt... Når jeg leser te prøve på studierommet, så har den ofte konsert. Og ja det er underholdene.

Den lager ikke så ofte lydernår jeg er sulten eller super mett ellerno. Bare for ingen grunn, trodde jeg hvertfall. Men lager den lyder for at jeg kjeder meg, eller for at jeg ikke liker meg i bestemte situasjoner, eller fordi jeg liker meg i bestemte situasjoner?

Var hos legen før sommerferien for å få sjekka magen min, for jeg hadde så inn i hampen vondt hele tida. Og legen sa rett og slett "Magen kan si ifra på mange måter den Silje."

Prøver magen min å si meg noe? Den har hvaffal himla mange konserter...

2 kommentarer:

Åse-Beate og Mathias sa...

Haha, kjenner meg så igjen, bortsett fra at min mage som oftest sier ifra når jeg er sulten. Sånn som f.eks. under tysktentamen: Alle sitter stille og jobber konsentrert. Så plutselig, lager magen min den høyeste rumlinga i historien! Det hadde til og med før- og etterrumling! Sinnsykt pinelig! Vedder på alle i klassen hørte det... Uff... Jaja, magehistorier er morsomt da =D

Anonym sa...

Eyy, dukka plutselig øve dette innlegg et ;) kjenne meg någe sykt ijen, magen mitt e som et fly eller en trommesolo :P Så du e kje aleina om å ha lyd i magen :P rart det der at an romle uden at me e soltne eller mette :P hehe, det jørr min åg :P
"we're all in this together..."