tirsdag, juni 26, 2007

Superhelten Kristine!



Kristine vakre Kristine. Denne jenta kan man egentlig ikke besrive, ho må oppleves! Jenta som jeg kommer til når dagen er trist og lei. Kristine stiller opp uansett om ho har dårlig tid eller ikke. Når jeg har vondt i magen er du der og når jeg bare trenger en å få ut frustrasjonen min til når jeg er litt i dårlig humør. støtter du på din fantastiske måte. En måte som ingen andre har:D Du er som sagt en konge jente, jeg er veldig gla i! Gott ;) å ha en støtte spiller som deg:D

K - onge!!! (mest makt)
R - å!
I - inteligent (på sin måte)
S - øt :D
T - øff
I - vrig
N - ydelig
E - llevill

Ja kristine, du er en jeg takker gud for! Gud velsigne deg:D

Bilder kommer

1 kommentar:

noe sa...

Åhh :) Silje, du er god du <3 kjempe glai deg!

Gleder meg som en unge til å se deg igjen på SG