tirsdag, mars 06, 2007

Ferien!

Bror på vei til bestefar


Marie og meg på shopping!

Å dere kan tro det var digg godt med ferie:D etter at vi hadde brukt fire timer på å komme til arendal fra grimstad, var ikke humøret helt på topp! Men vi klarte oss godt, og på bussen satt vi så godt at vi nesten ikke ville av! Jeg dro rett opp til oslo for å treffe Marie! Etter litt møter og shopping der, gikk turen videre til drangedal, hvor vi feiret bestefar! da spiste vi så mye kake at hvertfall jeg nesten ikke klarte å gå!
Var i kragerø noen dager, hvor ikke planene var store:D det var superdeilig, eneste jeg gjorde var å ha pute i nærheten, og gikk bare opp fra senga eller sofaen, hvis det sto mat på bordet:D
Jeg avsluttet hele ferien hos line og lucky! for engang skyld har line og ejg klart og holdt tida på det meste:D Rock og pris var kjempe gøy, hvor vi fikk prata fra oss og jeg var derfor klar for å kjøre buss ned igjen til skolen på søndag kveld!

Ingen kommentarer: