mandag, januar 01, 2007

julefreien er over



en fantastisk ferie er over, med mange venner! kan ikke klage over en god jul. opp mot porsgrunn har skritta mine vært, de førte videre til en buss som kjørte meg nesten til hilde. hvor jeg og sondre pluss en god gjeng feiret nyttårsaften! sondre hadde det gøy med å finne ut måter man kunne feste raketter på meg så jeg skulle pines mest mulig. de fant ut at det å binde fast i et tre og feste minst fem raketter i håret, ville føre de i fengsel. så detta slapp jeg heldigvis!
vi kom oss opp tidelig neste dag for varetellinga. hvor vi telte alt fra fisk til goderi, penger rett inni singspi kassa. det liker vi:D

får håpe det nye året vil bli bra for alle! Dere er fantastiske

2 kommentarer:

Anonym sa...

Høres ikke ut som en kjip nyttårsfeiring det der :) Hehe..

Du er herlig! Håper vi kan bli bedre kjent det siste halvåret :D

Silje sa...

ja det håper jeg vi kan, hege!