mandag, desember 04, 2006

..bolleparty i utsyn andre etasje...

ellen birthe sa at det ikke var så farlig hvordan bollene så ut!


så var det en gang anne marit og silje skulle bake boller, vi tok som skrivd på pakken, bollemiksen oppi en bolle, 1 pakke gjær og 4,5 dl vann... bollene ble ikke klissete i det hele tatt og de så jo helt nydelig gode ut! bollene sto i ovnen vel og lenge, og ble til slutt ferdig! da var det andrea som fikk den største og første(siden hun har bursdag) ellers grabba jeg og ellen birthe noen gikk inn på rommet mitt for å knaske litt gode boller og høre på julemusikk:D " stas stas "

5 kommentarer:

Marianne sa...

har sansen for nye matprosjekt altså...vi har jo mye god erfaring på området også, mohaha:) oh je

Sturla sa...

Hey papirposen fra Kragerø! Ville bare si at du rocker... Og at du må gå inn på bloggen min og se den fantastiske dama jeg har fått meg! Håper du har det knallbra! :)

Silje sa...

blir alltid litt matlaging vet..men de her var ment til å se ordentlige ut, mendet var ikke til felle!:D

PrettyWomen sa...

så gøy alt sammen ser ut! har du noen flere gode bilder er det bare å sende.. takk for de jeg fikk i dag forresten.

StippeMarit sa...

Ser ut som dere hadde det koselig ! SILJE,du er herlig!;)